🎉 LOVEFUL wordt 8 Vier met ons mee en ontvang tot 25% jubileumkorting bij het afrekenen! 🎁

🎉 LOVEFUL wordt 8 – Vier met ons mee en ontvang tot 20% jubileumkorting! 🎁
Al 8 jaar creëren wij gepersonaliseerde sieraden met betekenis – en bedanken we je met speciale kortingen:
Koop 1 = 10% korting, koop 2 = 15%, koop 3 = 20%.
De korting wordt automatisch bij het afrekenen toegepast.

FAQ

Verzending

Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling aankomt?

De actuele productietijden vind je op de betreffende productpagina. Daarnaast vind je hieronder de gemiddelde levertijden.

Levertijden
Verzending binnen Duitsland 1-3 dagen
Verzending binnen Europa 2-4 dagen
Wereldwijde verzending 3-6 dagen
Wereldwijde expressverzending 2 dagen

Welke verzendmethoden zijn er?

Afhankelijk van het land van bestemming bieden wij verschillende verzendopties aan. Binnen Duitsland is de verzending gratis vanaf een bestelwaarde van 49€. De kosten voor wereldwijde verzending bedragen 3,90€.

Verzendkosten Levertijd
Verzending binnen Duitsland gratis (vanaf 49€ bestelwaarde) 1-3 dagen
Verzending binnen Duitsland 2,90€ (onder 49€ bestelwaarde) 1-3 dagen
Verzending naar Europa / Zwitserland 3,90€ 2-4 dagen
Wereldwijde verzending 6,90€ 2-5 dagen

Is internationale verzending mogelijk?

Ja, wij verzenden wereldwijd! Tijdens het bestelproces wordt de verzendmethode automatisch bepaald op basis van de door jou ingevoerde gegevens.

Betaling

Welke betaalmethode wordt aanbevolen?

Wij raden aan om PayPal of Klarna te gebruiken, omdat de betaling bij deze methoden direct wordt verwerkt. Bij de betaalmethode SOFORT van Klarna kan de verwerking tot twee dagen duren.

Bij overschrijvingen kun je ons gerust een betalingsbewijs sturen zodat we kunnen starten met de productie.

Welke betaalmethoden worden geaccepteerd?

Wij accepteren betalingen via PayPal, Klarna (Sofort, Factuur, Termijnbetaling), bankoverschrijving, Apple Pay, Google Pay, creditcard en Giropay.

Waarom wordt mijn betaling via factuur niet goedgekeurd?

Bij betaling via factuur via PayPal of Klarna wordt een kredietcontrole uitgevoerd door de betreffende aanbieder. De beslissing om een aankoop goed te keuren ligt bij de aanbieder. Wij hebben hierop geen invloed.

Wij raden je aan om te betalen via overschrijving of een andere betaalmethode. Als je ons een betalingsbewijs van je overschrijving stuurt, kunnen wij direct starten met de productie.

Bestellingen & Retour

Garantie op gepersonaliseerde armbanden

Op al onze producten ontvang je 12 maanden kwaliteitsgarantie tegen verkleuring en het scheuren van het bandje.

De maat van mijn armband klopt niet. Kan ik deze omruilen?

Als de gekozen maat van een bestelde armband niet past, kunnen wij deze voor je omruilen. Neem hiervoor contact met ons op via het contactformulier om een omruiling te starten.

Let op: een volledige retourzending van gepersonaliseerde of op aanvraag gemaakte producten is niet mogelijk. Indien de fout niet bij ons ligt, zijn de verzendkosten voor rekening van de klant.

Hoe kan ik een bestelling retourneren of reclameren?

Als de maat van het bestelde product niet past of je bent niet tevreden, kunnen we dit voor je omruilen. Neem contact met ons op via het contactformulier om een omruiling te starten.

Let op: retourzendingen van gepersonaliseerde producten zijn niet mogelijk. Uit coulance bieden wij bij producten zonder gravure op het metalen slot een omruilservice aan. In dat geval kan het product worden ingewisseld tegen een ander artikel. Het restbedrag wordt als tegoedbon verrekend. Een terugbetaling is in dat geval niet mogelijk.

Hoe kan ik mijn bestelling als cadeau laten inpakken?

Al onze producten worden automatisch gratis geleverd in een liefdevolle LOVEFUL geschenkbox.

Hoe kan ik een bestelling annuleren?

Een voorwaarde voor annulering is dat we het product nog niet geproduceerd of verzonden hebben. Daarom kunnen bestellingen alleen binnen de eerste 12 uur en vóór verzendbevestiging geannuleerd worden. Raadpleeg het herroepingsrecht om te controleren of een retour of omruiling mogelijk is. Voor vragen kun je contact met ons opnemen via het contactformulier.

Hoe plaats ik een bestelling?

Je kunt een bestelling plaatsen via onze webshop. Kies de gewenste producten en plaats deze in het winkelmandje. Daarna kun je je gegevens invoeren bij het afrekenen en je bestelling plaatsen. Het is belangrijk dat je een correct e-mailadres opgeeft, zodat we je op de hoogte kunnen houden van je bestelling.

Moet ik een account aanmaken om een bestelling te plaatsen?

Als je je bestelling wilt volgen en de bestelgegevens wilt opslaan, raden we aan om een account aan te maken.

Alternatief kun je ook als gast bestellen, zonder een account aan te maken.

Hoe volg ik mijn bestelling?

Bezoek de bestelstatuspagina om de details van je bestelling te bekijken.

Sluiten
Sign in
Sluiten
Winkelwagen (0)

Geen producten in de winkelwagen. Geen producten in de winkelwagen.